Informujemy, że Powiat Czarnkowsko-Trzcianeckiego pozyskał środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację na przedsięwzięcia pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego w roku 2024”.
Zgodnie z przyjętym regulaminem, w przedsięwzięciu będą mogły wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne, posiadające tytuł prawny do nieruchomości.
Wnioski będzie można składać w terminie od 1 lipca 2024 r. do 31 sierpnia 2024 r. bezpośrednio do Starostwa Powiatowego w Czarnkowie lub wysyłając na adres: ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków lub elektronicznie na skrzynkę e-PUAP.
Do wniosku należy załączyć:
- Poświadczenie gminy właściwej ze względu na położenie obiektu budowlanego zawierającego azbest o ujęciu przedmiotowego obiektu w rejestrze wyrobów zawierających azbest – Bazie Azbestowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do wniosku.
- Dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości, na której znajdują się wyroby zawierające azbest,
- Zgodę właściciela nieruchomości - w przypadku posiadania innego tytułu prawnego niż własność lub użytkowanie wieczyste,
- pełnomocnictwo - w przypadku działania przez pełnomocnika.
Wnioski rozpatrywane będą według kolejności wpływu, do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.