Przejdź do menuPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do treściPrzejdź do menu bocznegoPrzejdź do zmiany rozmiaru czcionkiPrzełącz stronę między wersją kontrastową, a normalnąPrzejdź do strony głównej

Mobilny Urzędnik - załatw urzędową sprawę bez wychodzenia z domu1 lutego 2021

Przypominamy, że Urząd Miejski Trzcianki jest uczestnikiem projektu „Mobilny Urzędnik”, którego celem jest wypracowanie modelu świadczenia usług publicznych przez pracowników samorządowych, w miejscu zamieszkania klienta.

 

Usługa wykonywana jest na terenie gminy i dedykowana dla osób o specjalnych potrzebach tj.:

  • osób w wieku 65+,
  • osób zależnych 15+,
  • osób z niepełnosprawnościami,
  • opiekunów faktycznych osób zależnych,
  • opiekunów pieczy zastępczej.

 

Załatwienie spraw za pośrednictwem mobilnego urzędnika dotyczy wyłącznie spraw pilnych, niecierpiących zwłoki, w przypadku gdy mieszkaniec faktycznie nie może dotrzeć do Urzędu.
Zgłoszeń można dokonywać telefonicznie pod nr tel. 67 352 73 25, mailowo na adres: pbaniak@trzcianka.pl oraz za pośrednictwem osoby trzeciej (członka rodziny, opiekuna faktycznego).

 

Jeżeli jesteś osobą, która nie jest w stanie dotrzeć do naszego urzędu, zapraszamy do skorzystania z usługi Mobilny Urzędnik!