Przejdź do menuPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do treściPrzejdź do menu bocznegoPrzejdź do zmiany rozmiaru czcionkiPrzełącz stronę między wersją kontrastową, a normalnąPrzejdź do strony głównej

"Mobilny Urzędnik" Urzędu Miejskiego Trzcianki10 grudnia 2020

Urząd Miejski Trzcianki jest uczestnikiem projektu w fazie testowaniu modelu „Mobilny Urzędnik”. Celem tego etapu jest wypracowanie modelu świadczenia usług publicznych przez pracowników samorządowych, w miejscu zamieszkania klienta.

Usługa wykonywana jest na terenie gminy i dedykowana dla osób o specjalnych potrzebach tj.:

  • osób w wieku 65+,
  • osób zależnych 15+,
  • osób z niepełnosprawnościami,
  • opiekunów faktycznych osób zależnych,
  • opiekunów pieczy zastępczej.

Załatwienie spraw za pośrednictwem mobilnego urzędnika dotyczy wyłącznie spraw pilnych, niecierpiących zwłoki, w przypadku gdy osoba faktycznie nie może dotrzeć do Urzędu.

Zgłoszeń można dokonywać telefonicznie pod nr. tel. 67 352 72 80, mailowo na adres: mczechowicz@trzcianka.pl oraz za pośrednictwem osoby trzeciej (członka rodziny, opiekuna faktycznego).

Jeżeli jesteś osobą, która nie jest w stanie dotrzeć do naszego urzędu
Zapraszamy do skorzystania z usługi Mobilny Urzędnik!

Plakat - "Mobilny Urzędnik" Urzędu Miejskiego Trzcianki